رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چشم‌های دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است

رییس جمهوری با بیان اینکه چشم‌های دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است،‌گفت: اعلام شورای نگهبان می توانند تشویق کننده جامعه برای حضور در انتخابات یا کند کننده این حرکت باشد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا،‌ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهاشنبه در جلسه هیات دولت افزود: در روزهای پایانی ماه اردیبهشت و در آستانه ورود به ماه خرداد هستیم که این ایام از لحاظ سیاسی، فرهنگی،‌اجتماعی اهمیت خاص و ویژه‌ای دارد. علاوه بر اینکه ماه خرداد اساسا ماه امام است و هم ۱۵ خرداد و هم سالروز رحلت امام راحل را داریم، اما این ایام امسال ویژگی خلاصی دارد و برای یک انتخابات بسیار مهم آماه می‌شویم.

رییس جمهوری اضافه کرد: انتخابات شوراها هم بسیار حائز اهمیت است اما ریاست جمهوری از لحاظ بین المللی و جهانی مورد توجه همه خواهد بود و انتخابات ریاست جمهوری موضوعی است که در اواخر خرداد و ۲۸ خرداد که روز انتخابات است، همه چشم‌های دنیا به ایران دوخته شده است.

وی افزود: در قدم اول موضوع انتخابات شاهد یک حضور و هیجان خوب و مناسبی بوده ایم و کاندیداهایی که برای ثبت نام مراجعه کردند، حضور قابل توجهی داشتند به طوری که از جناح‌های و احزاب و تفکرات مختلف در آن حاضر شدند.

روحانی ادامه داد: قدم دوم را که در روزهای آینده شاهد خواهیم بود اعلام شورای نگهبان است که این اعلام می‌تواند تشویق کننده جامعه برای حضور در انتخابات باشد یا خدای ناکرده کند کننده این حرکت باشد و امیدوارم این قدم دوم هم به خوبی در چارچوب قانون اساسی و منافع نظام ما برداشته شود و شاهد یک ترکیب بسیار خوب و مناسبی باشیم که همه مردم را برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد تشویق کند.

رییس جمهوری قدم سوم را دوران تبلیغات عنوان و تصریح کرد: دوران تبلیغات از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود و درباره قدم چهارم که حضور مردم پای صندوق است و مهمترین قدم انتخابات هم می باشد فرصت نمی‌کنیم چون تا آن روز زمان زیاد است.

وی با تاکید بر اهمیت تبلیغات به عنوان گام سوم گفت: قدم سوم بسیار مهم است چون غش در معامله نباید باشد اگر کالایی به مردم عرضه می‌کنیم که این کالا یا برنامه باید منطبق با واقعیت باشد و اگر خدایی ناکرده با دروغ تهمت و اقدامات غیراخلاقی اگر توام باشد، برای مردم قابل قبول نیست و کسی که آمده برای اینکه سنگین‌ترین بار اجرایی را بر دوش بگیرد و بخواهد از یک مسیر ناصواب به یک هدف هدف بلند برسد، درست نیست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.