رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

معرفی کتاب تولستوی و مبل بنفش

در این هفته به معرفی کتاب تولستوی و مبل بنفش خواهیم پرداخت. کتابی که نگاهی تازه را نسبت به اتفاقات ناگوار زندگی به شما ارائه میدهد.

اینتیتر – سحر زمانی؛ با توجه به نام گذاری جالب تولستوی و مبل بنفش، به نظر می رسد که با کتابی جذاب سروکار داشته باشیم. کتابی که تعدادی از داستان های تاثیرگذار را در دل خود جای داده و نکات مهمی را در خصوص آنها را از زبان نویسنده اش بیان می کند. این کتاب حاصل سیصد و شصت و پنج روز متمادی کتابخوانی است.

بیشتر بخوانید:

تولستوی و مبل بنفش به قلم نینا سنکویچ، یک کتابخوان حرفه ای است. نینا پس از فوت خواهرش برای تسکین رنج از دست دادن او، پس از امتحان فعالیت های مختلف به کتاب خواندن پناه می آورد. نینا و خانواده اش از همان دوران کودکی اهل ادبیات و کتاب بوده اند و درمان روح را نیز در همین کتاب ها یافته اند. از این رو او در تولد سن چهل و شش سالگی اش تصمیم می گیرد تا به مدت یکسال هر روز یک کتاب بخواند و نقد آن را در وب سایت شخصی اش منتشر کند. در واقع نینا از جمله توماس ای. کمپیس الهام میگیرد. جمله ای با این مضمون که ” همه جا با جستجوی آرامش برآمدم و آن را نیافتم، مگر نشسته در کنجی، تک و تنها با کتابی کوچک.” این جمله سرآغاز کتاب نینا سنکویچ لست.

نینا با وجود تمام مسئولیت هایی که دارد، با همکاری همسرش این تعهد یک ساله را با موفقیت به پایان می رساند که نتیجه اش را ما در کتاب تولستوی و مبل بنفش مشاهده می کنیم.

این کتاب سراسر نکاتی را بیان می کند که همه ی ما نیازمند شنیدینشان هستیم تا آبی بر آتش تنش های درونیمان ریخته شود. نینا در این کتاب از زبان نویسندگان بزرگ حرف میزند و از مفهوم رنج، زیبایی، عشق و از همه مهمتر زندگی برایمان می گوید.

نینا در تولستوی و مبل بنفش به دنبال معنایی برای از دست دادن ها و رنج های ناشی از آن می گردد. به همین دلیل برای یکسال بر روی مبل بنفش می نشیند و آثار تولستوی و دیگر نویسندگان مطرح جهان را می خواند تا به معنای زندگی پی ببرد.

تولستوی و مبل بنفش با ترجمه لیلا کرد در بازار کتاب و ادبیات در دسترس کتاب دوستان قرار دارد. این کتاب دویست و هفتاد صفحه ای عصاره ای از ادبیات جهان و مفهوم زندگی را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. همانطور که در مقدمه نیز گفتیم این کتاب نگاهی تازه را در شما نسبت به اتفاقات ناگوار زندگی ایجاد می کند. پس پیشنهاد می کنیم که فرصت مطالعه آن را از دست ندهید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.