معرفی کتاب معمایی سنترال پارک

کتاب های معمایی و جنایی از جمله ژانر های محبوب در میان کتاب دوستان به شمار می روند. اگر شما هم از طرفداران این ژانر هستید، پیشنهاد می کنیم با معرفی کتاب معمایی سنترال پارک همراه باشید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ زن و مردی بدون آنکه همکدیگر را بشناسند، در حالی که به یکدیگر دستبند زده شده اند، در سنترال پارک نیویورک از خوابی سنگین بیدار می شوند. این آغاز داستان سنترال پارک است. کتابی که با ماجراجویی ها بسیاری همراه است و ما را برای پیدا کردن کلید معماهایش ترغیب می کند.

بیشتر بخوانید:

سنترال پارک داستان پلیس زن فرانسوی را روایت می کند که سختی های فراوانی را پشت سر گذاشته است و ناگهان در یک روز بدون آنکه خود اطلاعی داشته باشد سر از نیویورک در می آورد. آلیس شفر، مامور پلیس داستان ما در طی یک روز در شهر نیویورک به همراه مرد غریبه ای که با او بود، چالش های سخت و ترسناکی را پشت سر میگذارد و در انتهای همان روز متوجه راز بزرگی می شود.

پرونده های بسیاری در این کتاب باز و بسته می شوند و مظنونین همواره در حال تغییر هستند اما کتاب در لحظات آخر برگ برنده اش را رو می کند و تمام تئوری های خواننده اش را زیر سوال می برد و با خاک یکسان می کند.

سنترال پارک شروعی شوکه کننده و پایانی غافلگیرکننده دارد. روند داستان این کتاب در مسیر تازگی قرار دارد و در هر صفحه به دور از زیاده گویی،‌ اطلاعات تازه ای را از شخصیت هایش به ما می دهد. تازگی کتاب یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود. سنترال پارک از المان های روانشناسی بسیاری برای روایت داستانش استفاده کرده است و اگر مخاطب کمی با این المان ها آشنایی داشته باشد، می تواند رد داستان را بزند و معمای آن را پیش از رسیدن به انتهای کتاب، حل کند.

کتاب معمایی و روانشناختی سنترال پارک به قلم گیوم موسو نویسنده‌ی فرانسوی است و اولین بار در سال ۲۰۱۴ چاپ شد. این کتاب در سال ۱۳۹۴ از طریق انتشارات البرز وارد بازار کتاب ایران شد.

سنترال پارک کتاب جمع و جور،‌مهیج و جذابی است که برای مطالعه در تعطیلات آخر هفته می تواند بسیار لذت بخش باشد. از اینکه ما را همراهی کردید،‌سپاسگزاریم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.