روان درمان، تخصصی‌ترین سامانه خدمات سلامت روان، راه‌اندازی شد

کد خبر : ۳۵۵۲۰۶
روان درمان، تخصصی‌ترین سامانه خدمات سلامت روان، راه‌اندازی شد

روان درمان تخصصی‌ترین سامانه خدمات سلامت روان توسط مجموعه پزشک (https://pezeshkekhoob.com) خوب راه‌اندازی شد.

روان درمان تخصصی‌ترین سامانه خدمات سلامت روان توسط مجموعه پزشک (https://pezeshkekhoob.com) خوب راه‌اندازی شد. این وب‌سایت امکان دسترسی به روان‌پزشکان، روان‌شناسان و روان‌کاوان را به همه افراد از سراسر ایران فراهم می‌کند.

مجموعه پزشک خوب که به ارائه خدمات پزشکی و رزرو نوبت آنلاین شناخته می‌شود وب‌سایت روان‌درمان را راه‌اندازی کرده است. هدف این پلتفرم هم ارائه خدمات تخصصی در حوزه روان‌شناسی و سلامت روان است تا کاربران بتوانند با بهترین متخصصان هر شاخه سلامت روان آشنا شوند، برای پیدا کردن متخصص بر اساس نیازشان مشاوره کنند و بتوانند به‌صورت آنلاین از آن‌ها نوبت دریافت کنند. 

پزشک خوب، از رزرو نوبت پزشکی تا روان‌درمان

پزشک خوب تا به امروز پل ارتباطی میان پزشکان و بیماران و مراجعان بوده و انتخاب افراد برای رزرو نوبت متخصصان پزشکی، دندان‌پزشکی، روان‌شناسی و خدمات آزمایشگاهی به شمار رفته است. این پلتفرم ماهانه به ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ کاربر خدمات می‌دهد و دسترسی آنان به ۷۷٬۰۰۰ پزشک در ۳۰۷ شهر ایران را فراهم می‌کند. حالا دلایل متعددی پزشک خوب را بر آن داشته است تا بستری اختصاصی برای حوزه روان‌شناسی ارائه کند.

به‌گفته محمد ریاحی، سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، جدابودن حوزه پزشکی از روان‌شناسی و سلامت روان، نیاز به ارائه باکیفیت‌ترین خدمات در زمینه نیازهای خاص سلامت حوزه روان و همچنین دشواری پیدا کردن و انتخاب متخصص بر اساس نیاز مشخص کاربر تمرکز روی خدمات‌دهی تخصصی برای حوزه روان‌شناسی و سلامت روان را ضروری کرده است؛ همین موارد مهم‌ترین دلایل پزشک خوب برای راه‌اندازی سامانه‌ای تخصصی برای روان‌شناسی محسوب می‌شود.

روان‌درمان، در کنار ارائه مسیری روشن برای انتخاب متخصص، خدمات حرفه‌ای و تخصصی را در اختیار مراجعان قرار می‌دهد و امکان نوبت‌دهی آنلاین را برای آنان در سراسر ایران فراهم می‌کند.

سامانه اختصاصی سلامت روان و روانشناسی پزشک خوب؛ روان درمان - تصویر 2

روان‌درمان چه کار می‌کند؟

به‌گفته سرپرست مارکتینگ پزشک خوب، «روان‌درمان جهشی بزرگ در حوزه خدمات روانشناختی محسوب می‌شود. حوزه سلامت روان به رویکردی منحصربه‌فرد نیاز دارد و پلتفرم روان‌درمان با دقت زیادی و درنظرگرفتن سال‌ها تجربه برای پاسخگویی به این نیازها طراحی شده است.» به‌صورت مشخص این مزایا روان‌درمان را متمایز می کنند:

  • تخصصی‌بودن: تمرکز روان‌درمان بر خدمات مربوط به سلامت روان است. این تمرکز تضمین می‌کند که همه منابع روان‌درمان، از تیم متخصصان گرفته تا رابط کاربری، برای خدمات سلامت روان بهینه شده‌اند. 
  • شبکه گسترده روان‌شناسان: یکی از ویژگی‌های برجسته روان‌درمان دسترسی به شبکه گسترده متخصصان سلامت است. روان‌درمان روان‌شناسان حرفه‌ای زیادی را از شهرهای مختلف در کنار هم قرار داده است که هر یک سوابق و مدارک مشخص تأیید‌شده دارند.
  • شفافیت و اعتماد: انتخاب روان‌شناس مناسب یک تصمیم بسیار مهم و البته دشوار است. در این پلتفرم می‌توان به مشخصات دقیق روان‌شناسان، از جمله مدارک، زمینه‌های تخصصی و سابقه حرفه‌ای آنان، دسترسی داشت و بهترین متخصص را براساس نیاز انتخاب کرد.
  • آگاهی از نظرات مراجعان درباره هر متخصص: روان‌درمان نظرات مراجعان قبلی را در دسترس قرار می‌دهد تا مراجعان اطلاعات دست‌اولی را در مورد تجربه‌های آنان در اختیار داشته باشند. این شفافیت به مراجعان کمک می‌کند تا آگاهانه‌تر تصمیم بگیرند. 
  • تجربه کاربر پسند: جست‌وجو برای پیدا کردن بهترین تراپیست می‌تواند فرایندی چالش‌برانگیز باشد. پلتفرم روان‌درمان به‌گونه‌ای طراحی شده است تا کاربر پسند باشد و تجربه‌ای راحت و بدون استرس را از ابتدا تا انتها تضمین کند. از دیدن اطلاعات روان‌شناسان تا رزرو جلسه، هر مرحله به‌صورت ساده و با درنظرگرفتن نیازهای کاربران طراحی شده است.

به‌گفته محمد ریاحی، درحالی‌که پزشک خوب به‌عنوان پلتفرم جامع برای رزرو نوبت پزشکان از رشته‌های مختلف فعالیت خود را ادامه خواهد داد، روان‌درمان تجربه مناسب‌تری را برای کسانی ممکن می‌کند که به دنبال بهبود سلامت روان هستند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد