با بیانیه دیشب بیرانوند، بازار فحش رونق گرفت!

کد خبر : ۳۶۶۸۵۵
با بیانیه دیشب بیرانوند، بازار فحش رونق گرفت!

شب گذشته علیرضا بیرانوند بلافاصله بعد از پایان بازی تراکتور و الوکره به محض اینکه موبایل به دست شد یک استوری جنجالی را در واکنش به اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته منتشر کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از برترین‌ها، شب گذشته علیرضا بیرانوند بلافاصله بعد از پایان بازی تراکتور و الوکره به محض اینکه موبایل به دست شد یک استوری جنجالی را در واکنش به اتفاقات ۲۴ ساعت گذشته منتشر کرد. او‌ مدام می‌گوید می‌خواهد حرف نزند اما باز هم واکنش نشان می‌دهد و این حرف‌ها تازه‌ترین نکاتی است که با تهدید غیر مستقیم درباره پرونده‌اش با پرسپولیس منتشر کرده است.

یکی از بامزه‌ترین داستان‌های فوتبال ایران، شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به اتهام فسخ غیرقانونی قراردادش است. یعنی آنقدر از موضوع دور شده‌ایم که دیگر رنگ و بوی نوستالژی گرفته، اما هنوز فدراسیون حکم را اعلام نکرده. یک‌بار دو، سه هفته پیش رئیس کمیته تعیین وضعیت گفت در فاز کارهای کارشناسی هستیم و به‌زودی رأی اعلام خواهد شد، اما باز هم خبری نشد. بعضی‌ها هم گفتند اعلام حکم را گذاشته‌اند برای بعد از بازی‌های تیم ملی، اما پس از مسابقه با قرقیزستان و امارات هم رأی بیرو نیامد.‌ 

ماجرای بیرانوند و پرسپولیس حالا در دشمنانه‌ترین حالت خود قرار گرفته. او که برای دومین فصل متوالی پرسپولیسی‌ها را قال گذاشت حالا انگار تمام آن شش سالی که در این تیم بازی کرده را به دست باد سپرده. به طور کلی بیرانوند پلی را پشت سرش نگذاشته و اگر روزی هم هوس بازگشت به پرسپولیس کند با این نوع از رفتاری که در مقابل تیم سابقش دارد بعید است بتواند رضایت هواداران سرخ را جلب کند چرا که از دیشب آماج حملات میلیون‌ها پرسپولیسی‌ست.

5054016

از طرفی درخشش گندوز در چارچوب دروازه سرخ‌ها، بیرانوند را به طور کلی از خاطر پرسپولیسی‌ها فراری داده. آن‌ها معتقدند که تمام این اتفاقات در نهایت به سود پرسپولیس تمام شده و حضور گندوز حالا به نقطه اتکای پرسپولیس در لیگ و آسیا بدل شده است.

واکنش‌ها به اقدام خبرساز بیرو

نخستین واکنش به استوری بیرانوند را مرتضی پورعلی گنجی داشت. او و بیرانوند از تیم ملی نوجوانان با هم رفیقند ولی انگار جدایی بیرو از پرسپولیس به رابطه دوستانه‌شان هم ضربه زده. این استوری را در ادامه می‌بینید.

photo_2024-09-19_10-18-53

سپهر خرمی، روزنامه‌نگار: دیگه دوران متن نوشتن برای بازیکن خیلی قدیمی و تابلو شده. این حرکات ۵-۶ سال پیش وایرال میشد. کارشناس مالی به صورت مستقل تایید کرده بیرانوند هیچ طلبی از پرسپولیس نداره بعد استاد برگشته پست ۲۰۰۰ کلمه‌ای نوشته که چرا وقتی شکست میخورید میندازید گردن من! کارشناس، مستقله!

پاسدار سرخ: از تو یخچالمون صدا میومد! رفتم درشو باز کردم دیدم اون مرغ یخ زده ای که عصری خریده بودیم داشت به استوری بیرانوند می خندید!

منصور اینانلو: بیرانوند یجوری با لحن عصبانی بیانیه داده که به نظرم یارانه‌اش رو قطع کردن. چون این فقط بخاطر پول و ضرر مالی عصبانی می‌شه!

پسر سرخپوش: این کارهای بیرانوند و وکیلش نشان از شکستشون در پرونده فسخ غیر قانونی قرارداد داره.

نادر: آقای بیرانوند شما دیگه هیچ ارزشی پیش هواداران پرسپولیس ندارید لطفاً برای محروم شدن خود به هواداران متوسل نشوید شما حق نان و نمک را به جا نیاوردید.

و جزیره سرخ: ادعای علیرضا بیرانوند که 300 میلیون از دریافتیش باید پاداش اسپانسر محسوب بشه و نه قرارداد، از اساس اشتباهه. خیلی واضحه که اسپانسر هیچ وقت حق پرداخت مستقیم به بازیکنان رو نداره و در نهایت این مدیریت هست که تعیین میکنه هر مبلغ ورودی به باشگاه، تحت چه عنوانی به بازیکنان پرداخت بشه.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد