از معرفی عجیب ترین رستوران تا لوکس ترین مرکز خرید در دبی

در این مقاله می توانید با رستوران های دبی و مراکز خرید این شهر آشنا شوید. در این بخش لیستی از رستوران های ایرانی در دبی، مراکز خرید لوکس و لاکچری در دبی را همراه با آدرس به شما معرفی می کنیم.

به گزارش اینتیتر، دبی یکی از شهرهای لوکس دنیا است. شما می توانید برندهای مطرح جهان را در این شهر پیدا کنید و یا در رستوران های هیجان انگیز و متفاوت غذا میل کنید. با ما باشید تا گزیده ای از بهترین رستوران ها و مراکز خرید در دبی را به شما معرفی کنیم.

معرفی رستوران و مرکز خرید در دبی

مراکز خرید در دبی

همان طور که می دانید دبی مملوع از مراکز خرید لوکس و لاکچری است. هر برند معروفی که می خواهید را می توانید در دبی پیدا کنید. دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا را در خود جای داده است. مراکز خریدی که با انواع امکانات تفریحی و رفاهی، جاذبه‌های گردشگری مانند آکواریوم، سینما، فودکورت، کافه، شهربازی‌ها و غیره مجهز شده‌اند .

دبی مال

دبی مال

دبی مال یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید در دنیا است. این مرکز خرید در محوطه برج خلیفه واقع شده است. دبی مال دارای ۱۲۰۰ فرودشگاه است. از فروشگاهای لوکس تا غرفه های خیابانی.

این بازار به قدری بزرگ است که بازدیدکنندگان برای رفت و آمد در آن از سیستم حمل و نقل داخل فروشگاه استفاده می کنید. در این فروشگاه‌ می توانید برندهایی مثل لوئیز ویتون، پرادا، گوچی و… را مشاهده کنید.

در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، پیست اسکی، ۲۲ سالن سینما، کیدزانیا و تماشایی‌ترین آب‌نمای موزیکال جهان نیز موجود است.

آدرس: جنب برج خلیفه، خیابان شیخ زاید

دهکده جهانی

دهکده جهانی یک بازار متفاوت با دیگر بازارهای دبی است. این مرکز خرید منحصر به فرد ترکیبی از فرهنگ و هنر ۹۰ کشور دنیا است.

این بازار بزرگ‌ترین پروژه جهانگردی، اوقات فراغت، خرید و سرگرمی در سراسر دنیا است. این مرکز خرید به چهار بخش تقسیم شده است کنسرت‌ها و برنامه‌ها، کارناوال‌ها، خرید و غذا.

در دهکده جهانی هر کشوری دارای بخشی مجزا به خود اسن که کالاها، سوغات، صنایع دستی، خوراکی‌ها و نمادهای مخصوص خود را به مشتریان عرضه می‌کند .

از جمله کالاهای موجود که در این دهکده به فروش می رسد می توان به کتاب، لوازم التحریر، پوشاک، لوازم هنری، لوازم جانبی، وسایل الکترونیکی، ساعت، طلا، اثاثیه منزل، لوازم آرایشی و عطر اشاره کرد.

در کنار مراکز خرید وجود فضاهای سرگرم‌کننده‌ای نظیر شهربازی مجیک پلنت، سینما، سالن تئاتر و مراکز هنری، آدرس: دبی، البرشا این دهکده را به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مناطق گردشگری دبی تبدیل کرده است.

دراگون مارت

دراگون مارت که به بازار اژدها نیز معروف است جزو یکی از مراکز خرید محبوب دبی است که تمام اجناس آن ساخت کشور چین است.در تمامی فضای داخلی دراگون مارت می توانید نمادهای کشور چین را مشاهده کنید.

از درب ورودی مرکز خرید که با یک آب‌نما با مجسمه‌ای از یک اژدهای بزرگ و چند اژدهای کوچک ساخته شده است تا فانوس های چینی که از سقف آن آویزان شده است.

دراگون مارت دارای ۴۰۰ مغازه بوده که بزرگ‌ترین مرکز خرید چینی در بیرون از کشور چین شناخته می شود. دراگون مارت تنها مرکز خرید دبی است که قیمت‌های اجناس مقطوع نیستند و شما می‌توانید تخفیف بگیرید.

در مرکز خرید دراگون مارت انواع کالا از کیف و کفش گرفته تا طلا و جواهرات، رو تختی، مبلمان، لوستر، لوازم منزل، موبایل، میوه‌های کشور چین را خریداری کنید.

آدرس: دبی، جاده بین المللی شهری ال اویر

وافی مال

آدرس : جاده Oud Metha

وافی مال یکی محبوترین مراکز خرید دبی است که دارای ۲۰۰ فروشگاه می باشد. بنای این بازار برگرفته از بناهای مصری استو دارای بزرگترین پنجره به سبک اسلامی است.

امکانات وافی مال :

• فروشگاه‌های معروف مد
• مرکز سلامتی
• مرکز سرگرمی برای کودکان
• تئاتر سه بعدی
• شبیه‌ساز پرواز و پارک اسکیت

رستوران‌ها مختلف به سبک‌های اسپانیایی، ایتالیایی، تایلندی، چینی، هندی و انگلیسی برای اینکه بتوانید با لیست بهترین، ارزان ترین و و گران ترین مراکز خرید در دبی آشنا شوید می توانید سری به مقاله ما زده و آن را مطالعه کنید. برای رفتن به مقاله می توانید به روی لینک مراکز خرید در دبی کلیک کنید.

بهترین مراکز خرید دبی

• دبی مال
• وافی مال
• مارینا مال
• امارات مال
• سیتی سنتر
• دهکده جهانی دبی
• بازار شناور دبی
• بازارچه مدینه جمیرا
• اوت لت مال دبی

بهترین و خاص ترین رستوران های دبی

در این بخش می توانید با برخی از رستوران های دبی که محبوب و پرطرفدار هستند آشنا شوید. شما می توانید در این شهر متناسب با بودجه ای ک دارید به یک رستوران لوکس و یا اتقصادی بروید.

رستوران معلق در هوای دینر این د اسکای دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی

این رستوران یکی از خاص ترین و جذاب ترین رستوران های دنیا است. در این رستوران می توانید تجربه خوردن یک غذای لوکس را داشته باشید. تصور کنید می خواهید به رستورانی بروید هیچ پله ای ندارد و در هوا معلق است. این رستوران تنها یک صفحه مجهز و بزرگ است که به روی آن صندلی های چرمی و یک میز قرار گرفته و بدون هیچ پله ای. تصور کنید وارد یک رستوران می شوید باید کمربند خود را ببنید توسط یک چرثقیل برجی از روی زمین بلند می شوید و تا ارتفاع ۵۰ متری بالا می برد و میان زمین و آسمان رها می شوید. هزینه بلیط این رستوران از ۶ میلیون تومان است.

ظرفیت این رستوران ۲۲ نفر است. این رستوران به دلیل شرایط آب و هوایی هر سال از ماه نوامبر (آبان) تا می (اردیبهشت) به روی عموم مردم بازگشایی می شود.

مدت زمانی که برای صرف شام و ناهار در این رستوران خواهید داشت، ۱۰۰ دقیقه بوده و برای عصرانه نزدیک به ۹۰ می باشد.

با توجه به اینکه رستوران دینر این اسکای یک رستوران عادی نیست، شرایط ورود به آن هم با بقیه رستوران ها تفاوت بسیاری دارد. ما در ادامه ی مطلب آشنایی با این رستوران می خواهیم درباره نکات و قوانین که برای رفتن به آن باید بدانید را به شما بگوییم.

رستوران ژاپنی Zuma

این رستوران یکی از مطرح ترین رستوران های ژاپنی دنیا است که در دبی نیز دارای شعبه فعال است. شما می توانید طعم بی نظیر غذاهای تجملاتی ژاپنی را در قلب دبی تجربه کنید. سوشی های نیگی، ساشیمی و ماکی از لذیدترین غذاهای این رستوران است. از دیگر غذاهای این رستوران می توان به غذاهای دریایی، گیاهی، گوشتی، سالاد و اسنک اشاره کرده.

در این مقاله سعی شده بود شما را با رستوران ها و مراکز خرید معروف دبی آشنا کرده. اما دبی شهری با رستوران و مراکز خرید متعدد و متنوع است. اگر قصد سفر به دبی را دارید و می خواهید قبل از سفر خود با جاهای دیدنی دبی، مراکز خرید، رستوران ها، حمل و نقل در دبی و …..آشنا شوید می توانید در مقاله راهنمای سفر به دبی به صورتی کلی با تمام موارد مورد نیاز برای سفر خود آشنا شوید. به شما توصیه می کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.