لایحه عفاف و حجاب مجددا به شورای نگهبان ارسال شد

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را رفع و گزارش خود را به شورای نگهبان ارسال کردیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام «موسی غضنفرآبادی» رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر، درباره آخرین وضعیت «لایحه عفاف و حجاب» در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس بعد از اعلام ایرادات از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را اصلاح و گزارش خود را جهت بررسی مجدد به شورای نگهبان ارسال کرد.

وی افزود: چند روز است که گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس درباره رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال شده است و منتظریم شورای نگهبان این گزارش را بررسی و درباره آن اعلام نظر کند. رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس افزود: همچنین هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایراداتی به مصوبات مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب گرفته بود که ما به آن‌ها هم پاسخ دادیم.

گفتنی است؛ بر اساس تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه حجاب و عفاف بر اساس اصل ۸۵ رسیدگی شد؛ یعنی در صحن مجلس بررسی نشد و کمیسیون قضائی مجلس آن را مورد بررسی قرار داد و با توجه به ایرادات شورای نگهبان، آن را اصلاح کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.