مجلس سه‌شنبه هفته آینده کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند

نائب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت که تلاش کمیسیون تلفیق این است که بلافاصله بعد از تحریم لایحه بودجه سال آینده وارد بررسی کلیات آن شده و گزارش را تا هفته آینده به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمدرضا رضایی کوچی اظهار کرد: امروز جلسه هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تشکیل شد با توجه به این‌که قرار است فردا لایحه بودجه توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شود، ما در این جلسه زمانبندی برگزاری جلسات تلفیق را تعیین تکلیف کردیم.

وی توضیح داد: طبق آیین‌نامه جدید کمیسیون تلفیق پنج روز فرصت برای بررسی کلیات لایحه بودجه را دارد که این فرصت از فردا و بعد از تقدیم لایحه بودجه آغاز می‌شود. تلاش ما این است که گزارش کمیسیون درباره بررسی کلیات را تا سه‌شنبه هفته آینده به مجلس تقدیم کنیم.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: گزارش کمیسیون تلفیق مبنی بر رد یا تایید کلیات بودجه به صحن علنی ارائه می‌شود در صورت تصویب کلیات در مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه به کمیسیون‌های تخصصی برای ارائه پیشنهادات و نظرات ارائه خواهد شد و بعد کمیسیون تلفیق جلسات خود را برای بررسی جزییات لایحه بودجه تشکیل می‌دهد.

رضایی کوچی در پایان گفت: بر این اساس کمیسیون تلفیق جلسات خود را از فردا برای بررسی کلیات لایحه بودجه شروع می‌کند تلاش ما این است که گزارش کمیسیون در جلسه علنی ۲۱ آذرماه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.