مشکلات منطقه سلمان‌شهر را حل خواهیم کرد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار متن و ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود درباره حضورش در سلمان‌شهر مازندران و تصمیمات گرفته شده پس از این بازدید نوشت.

به‌ گزارش اینتیتر به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سومین روز تعطیلات نوروز از مناطق تفریحی‌گردشگری سلمان‌شهر مازندران بازدید کرد.

مهندس ضرغامی در متنی که به همراه ویدئو پست کرده، نوشته است: «گردشگری، سالم‌ترین و ارزان‌ترین تفریح مردم است. وظیفه حکومت، فراهم ساختن حداقل‌ها برای تحقق این مطالبه عمومی است.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه، به بیان مشکلاتی که گردشگری در این منطقه را برای مردم دشوار کرده پرداخت و اشاره کرد: «مسیر مردم برای رفتن به غار دانیال در سلمان‌شهر هموار نبود. عبور از رودخانه پایین جنگل مسأله شده بود و در صحبتی که با مردم داشتم باید بگویم که انتقادشان به حق بود.»

در این پست اینستاگرامی آمده است: «متأسفانه مشکل اجتماعی و فقدان قاطعیت در تصمیم‌گیری شورای روستا و مسئولان محلی باعث شده بود که اهالی، خودسرانه مسیرهای منتهی به غار را مسدود کنند؛ به‌طوریکه امکان ساده عبور از رودخانه هم فراهم نبود. البته که هنگام بازدید، در محل، به راه حل مناسبی رسیدیم.»

مهندس ضرغامی با تاکید بر اینکه باید با سازمان جنگل‌ها و مراتع این مسئله را حل کند، یادآور شد: «جنگل‌های زیبایی که می‌تواند چند پارک جنگلی را برای مردم فراهم کند، به امان خدا رها شده و تبدیل به زباله‌دانی‌های بزرگ شده است.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بخش پایانی یادداشت خود در این پست، بیان کرد: «در منطقه زیبای سلمان‌شهر مسیری را برای استفاده مردم از جنگل فراهم کرده بودند که متأسفانه خدمات عمومی آن بسیار محدود بود. اگر چه در صحبت با خانواده‌ها متوجه رضایت‌شان شدم اما این شرایط از نظر ما قابل قبول نیست.»

مهندس ضرغامی در این بازدید که با همراهی نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان محلی رقم خورد، تاکید کرد که با همکاری شهرداری و اداره جنگل‌ها و مراتع موضوع را حل خواهد کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.