پارکینگ‌های اطراف هتل چمران شیراز

می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چه تعداد پارکینگ در نزدیکی هتل شیراز چمران برای شما مهیا شده است. تا اگر گذرتان به شیراز افتاد و تمایل داشتید در این هتل اقامت خود را تجربه کنید.

به جهت پارک کردن خودرو خود در حوالی این هتل به مشکل برنخورید. باید به شما در همین ابتدا بگویم که هتل فوق در میدان چمران واقع‌شده است. پس گشت‌وگذار در آن حوالی نیازمند شناخت پارکینگ‌های نزدیک آن محل است. در این هتل که سی طبقه است تقریباً ۵۰۰ تخت خواب برای مهمان‌ها تدارک دیده‌شده است. پس یک پارکینگ با جای پارک تقریباً برای ۱۲۰ خودرو ممکن است شمارا برای پارک خودرویتان قدری با محدودیت روبرو کند. پس بامطالعه این مقاله دیگر جایی برای نگرانی نیست چراکه در حوالی این هتل لوکس جای پارک بسیاری برای شما در نظر گرفته‌شده است که با خیال راحت می‌توانید در آن اقامت متفاوتی را تجربه کنید. در ادامه در مورد خدمات ارائه‌شده هتل چمران شیراز (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-shiraz/shiraz-chamran ) با شما خواهیم گفت و سپس به معرفی پارکینگ‌های اطراف آن خواهیم پرداخت تا دست شما برای یک اقامت بی‌دردسر به‌قصد پارک خودرو حسابی باز باشد.

 هتل چمران شیراز

با خدمت هتل چمران بیشتر آشنا شویم

ازآنجایی‌که هتل چمران یک هتل پنج ستاره لوکس در دل شیراز محسوب می‌شود. بسیاری از افراد تمایل دارند تا با حضور در این هتل از خدمات بی‌نظیر و منظره بسیار منحصربه‌فرد این هتل که رو به باغ‌های شهر شیراز است نهایت لذت را ببرند. این هتل در سال ۱۳۸۹ با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصین صنعت هتلداری با معماری بسیار زیبا و باشکوه طراحی‌شده است. برای هتل چمران شیراز خدماتی نظیر اتاق ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، فکس، آتلیه، دستگاه کپی ، نمازخانه، فروشگاه، اتاق چمدان، کافی‌شاپ ، مرکز خرید و ده‌ها خدمات رفاهی دیگر در نظر گرفته‌شده است. پس اقامت در آن با کسب اطلاع از پارکینگ‌های آن حوالی اوقات خوشی را برای شما فراهم خواهد ساخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این راستا همراه ما باشید چرا که گردشگری در شهر شیراز با داشتن یک جای پارک مناسب حسابی لذت بخش است.

هتل چمران شیراز

 پارکینگ‌های نزدیک به هتل

 اگر جای پارک برای خودرو شما در هتل چمران شیراز نبود یا اینکه قصد گردشگری در آن حوالی را داشتید. باید در منطقه قصرالدشت و بلوار چمران به دنبال جای پارک مناسب باشید. ما در ادامه تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

پارکینگ طبقاتی هدایت

 این پارکینگ در محله ارام شیراز و در خیابان انقلاب اسلامی واقع در خیابان هدایت شرقی قرار دارد. این پارکینگ اختصاصی با مساحت سه هزار مترمربع در ۶ طبقه و ظرفیت ۴۰۰ واحد پارک برای شما مهیا شده است. هدایت اتومبیل توسط دوبین مداربسته در کنار کنترل و مانیتورینگ برای نشان دادن ظرفیت‌های پر و خالی و اعلام حریق و اطفای حریق همراه با استفاده از آسانسور و سرویس بهداشتی از مزیت‌های بارز  این پارکینگ محسوب می‌شود.

پارکینگ بیمارستان حافظ

 اگر گذرتان به محله زند شیراز افتاد بهتر است بدانید در این منطقه پارکینگی بانام بیمارستان حافظ قرار دارد که یکی از شانزده مکان‌ عالی برای پارک خودرو در این منطقه محسوب می‌شود. پارکینگ فوق در محله زند شیراز و خیابان انقلاب اسلامی ۵  قرار دارد.

پارکینگ نشاط

پارکینگ طبقاتی نشاط در محله ارام شیراز و در بلوار کریم‌خان زند در خیابان نشاط قرار دارد. از مزیت‌های پارک خودرو شما در این پارکینگ می‌توانیم به موقعیت مکانی بسیار عالی آن اشاره‌ای داشته باشیم. نزدیک بودن به بیمارستان نمازی ، باغ ارم، بیمارستان شهید دکتر فقیهی، سینما سعدی ، هتل پارس و مسیر دسترسی آسان به ایستگاه مترو نمازی از ورودی شمال شرقی از دیگر مزایای پارک خودرو در این پارکینگ محسوب می‌شود

پارکینگ شهید جمالی

 این پارکینگ در محله ملاصدرا شیراز قرار دارد و همین امر مسیرهای دسترسی ساده‌تری را به مکان‌های گردشگری در شیراز برای شما فراهم آورده است. آدرس دقیق بلوار کریم‌خان زند، عباییان در بین نشاط و عباییان ۴ است.

هتل چمران شیراز

پارکینگ شهید مطهری

 شما با پارک خودرو خود در این پارکینگ درست در محله ملاصدرا شیراز قرار خواهید گرفت. این پارکینگ یکی از شش پارکینگ در محله ملاصدرا است و ازلحاظ موقعیت مکانی شمارا در بهترین موقعیت قرار می‌دهد. چراکه در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید خود را به بیمارستان نمازی، مجموعه بازی اتاق فرار، فست فود هایلار و ورودی ایستگاه نمازی برسانید. این جای پارک در استان فارس، شیراز در خبرنگار قرار دارد.

پارکینگ شبانه‌روزی نمازی

 برای اینکه خودرو خود را در شیراز در جای امن قرار دهید می توانید به  شهدای امدادگر در خیابان خبرنگار سری بزنید. دسترسی آسان به بیمارستان نمازی، مجموعه بازی اتاق فرار، فست فود هایلار و ورودی ایستگاه نمازی درست مثل پارکینگ شهید مطهری از مزیت‌های حضور شما محسوب می‌شود.

 کلام آخر در مورد پارکینگ‌های شیراز

 همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید در شیراز هتل‌های بسیار زیادی برای پذیرایی از شما دایر شده است که قطعاً برای رفاه حال شما در آن منطقه خدمات دیگری هم لحاظ شده است. در این میان می‌توانیم به پارکینگ‌های عمومی و خصوصی اشاره داشته باشیم که در نزدیکی این هتل‌ها واقع‌شده‌اند تا شما راحت‌تر و با دردسر کمتری بتوانید به گشت‌وگذار در شهر با خودرو شخصی خود بپردازید. برخی از این پارکینگ‌ها را بانام‌های هوابرد، سینا، بازار انقلاب، آزادی، عمومی سعدی، عمومی چهارراه گمرک، طبقاتی شرکت نفت و بیمارستان دنا می‌توانید سرچ کنید و تعدادی از آن‌ها هم در طی مقاله به شما عزیزان معرفی‌شده است. امید است مطالب ارائه‌شده توانسته باشد نظر شمارا در راستای کسب اطلاعات بیشتر برای پارک خودرو در شهر شیراز در منطقه‌ای امن جلب کرده باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.