رییس مجلس: آرمان قدس شریف بالنده‌تر از هر زمان دیگری است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هتک حرمت به مسجدالاقصی و حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان گفت: آحاد مسلمین جهان یکدل و یکصدا پشتیبان برادران و خواهران مقاوم خود در فلسطین هستند و در روز قدس امسال نیز راهپیمایی های باشکوه آنان همچون گذشته نشان خواهد داد که آرمان قدس شریف بالنده تر و نفرت از رژیم صهیونیستی زنده‌تر از هر زمانی است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با فرا رسیدن شب های بابرکت و نورانی قدر به توصیه بزرگان از خداوند متعال توفیق ترمیم گذشته و ترسیم آینده را طلب می کنیم و از ملت شریف ایران التماس دعای خیر و عافیت داریم.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته ای عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با تصویب قانون اقدام راهبردی زمینه قانونی تبثیت و ارتقاء دستاوردهای هسته ای کشور توام با باز کردن دست دستگاه دیپلماسی استیفای حقوق ملت ایران را فراهم ساخت. یاد و خاطره شهدای هسته ای را گرامی می دارم و از مجاهدت شبانه روزی و مخلصانه دانشمندان صنعت هسته ای که مایه مباهات و افتخار ملت ایران هستند قدردانی می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه یاد و خاطره دو شهید سرافراز، جاویدنام و دلاور میدان های نبرد، امیر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی را گرامی داشت.

قالیباف هتک حرمت به مسجد الاقصی، قبله گاه اول مسلمین و بازداشت و ضرب و شتم اعتکاف کنندگان و نمازگزاران در آن مکان مقدس و حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دهه هاست که با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی به یک ماشین کشتارِ بدون مهار و به طرز فزاینده جنایتکار مبدل گشته است. آحاد مسلمین جهان یکدل و یکصدا پشتیبان برادران و خواهران مقاوم و شجاع خود در فلسطین هستند و در روز قدس امسال نیز راهپیمایی های باشکوه آنان همچون گذشته نشان خواهد داد که آرمان قدس شریف بالنده تر و جوشان تر و نفرت از رژیم صیونیستی زنده تر از هر زمانی است.

وی در پایان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف ترین وضعیت خود در طول تاریخ است و قدرت جبهه مقاومت این رژیم را به واکنش های بزدلانه مجبور کرده است. رژیم صهیونیستی می داند که به پشتوانه قدرت جبهه مقاومت در روز موعود عقوبتی سخت و در هم کوبنده در انتظار آنها است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.