رییس مجلس: ناامن‌سازی کشور و مختل‌سازی زندگی روزمره مردم پروژه همیشگی دشمنان است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن‌سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل‌سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته‌های اخیر شدت یافته و با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت یک نفر و مجروحیت جمعی از خادمان معزز و هموطنان شریف در این بارگاه منور شد را شدیداً محکوم می‌کنم و برای شهید این حادثه، رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ناامن‌سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل‌سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته‌های اخیر شدت یافته و با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است.

وی بیان کرد: ملت مومن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند همچون گذشته مرتکبان این جنایت دردناک و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برسانند.

رئیس قوه مقننه بیان کرد: همچنین فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی که یادآور پیروزی مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم قاتل صهیونیستی را گرامی می‌دارم. انقلاب تاریخ ساز امام خمینی (ره) امنیت کشور ایران عزیزمان را تضمین کرد و به مردم ایران عزت بخشید و علاوه بر آن مستضعفان جهان را در برابر زورگویان، قدرتمند ساخت.

قالیباف گفت: مقاومت اسلامی فرزند برومند انقلاب اسلامی است و فرماندهانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عماد مغنیه و شهید ابومهدی مهندس ستاره‌های آسمان مقاومت و الگوی تمام جوانان ظلم‌ستیز و عدالت‌جوی جهان هستند، به تمام شهدای رشید انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان، فلسطین، عراق، یمن، افغانستان و سوریه و تمامی شهدای مقاومت اسلامی در سراسر جهان درود می‌فرستم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.